Friday, November 21, 2008

Perempuan dan . . . !


Hye korang semua! gua update lagi. haha. Aku nak cakap pasal PEREMPUAN lak r.Aku tak nafikan yang dalam dunia ni PEREMPUAN adalah subjek pandang darat yang paling penting.Tanpa PEREMPUAN,tak segar lar pandangan lelaki untuk sehari2 kan? Tapi ada banyak jenis perempuan dalam dunia ni.Susah nak pilih yang mana satu sebab bila tengok dari muka..pergh! cun. tapi bila amek pisau and belah hati diorang.. MasyaAllah, Tuhan je yang tau! zaman sekarang ni susah na cari yang betul2 layak dipanggil PEREMPUAN.Betul an apa aku cakap nie? Memang ada yang layak tapi tak ramai.
Aku paling menyampah kalau orang membangkitkan yang di unviersiti ramai perempuan tapi di PUSAT SERENTI ramai lelaki.Memang lar tempat tue ramai lelaki tapi bukan semua.Kalau korang cuba gali and siasat di universiti tue..ramai yang rosak adalah perempuan. (fakta dari suratkhabar TAMIL NESAN) .Ini semua fakta and bukan saje2 nak cari publisti murahan.Macam minah rempit, dorang tak mintak pun jadi minah rempit tapi disebabkan kependekan akal fikiran dowang dalam memilih hala tuju hidup menyebabkan diorang jadi macam tu.Sama macam pelacur jugak,ramai antara student ni terdesak coz takde duit untuk sara dowang so diorang gunakan highway untuk mencari duit.
Kesimpulan untuk entri ni;
takde orang mintak jalan hidup yang huru hara,
tapi takde orang yang pernah berusaha mencari jalan hidup sempurna,
Perempuan sempurna dimana?
Dihati jua yang dilihatnya.
Tulisan: amer . VUITTON

4 comments:

wawa meiko said...

syamil, hee. betol ape yg kau katakan dlm blog.
ia mmg fakta. ia mmg tejadi.
kreatif gak ko enn? hihi
sengal toi ! ;p

wehh, blog ko ade byk kan?
apsal ta invite aku?
aku nk bkk blog ko ta ta bisa ;p

wawa meiko said...

syamil ! kau telah kena tag. sila rujuk blog aku. kumen skali.
hihi xD

kerepek pedas. said...

aduh. perit sekali.
hahahaha.
;p

[hrap mndemnde salah tu tk jdik kt akuh. ameeeeen ~] ;D

:) said...

kaw kne tagged.
view blog aku.
XD