Saturday, November 22, 2008

Kenangan . aku MENGIMBAU!

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ .
Pernah tak korang semua terfikir siapa pencipta abjad ini? Dia seorang yang bijak.Since kita infant lagi kita dah diperkenalkan dengan 26 ABJAD TANPA PEMILIK ini.Tiada siapa tahu siapa yang sebenanrnya mencipta abjad ini.Tetapi disebalik kepandaian pencipta ini, dia telah melakukan satu KESILAPAN BESAR . Ini tidak boleh dimaafkan kerana dia telah meletakkan kedudukan I dan U jauh sekali.Ini menyebabkan I rindu pada U.
KENANGAN tu indah tak? Aku punyai KENANGAN yang banyak sekali.Tapi sekali jeh! haha.
Sebenarnye,kenangan tu penting kan? Untuk kita imbas kembali detik2 MANIS dan PAHIT dalam hidup kita.Tak kisah lar ape jua kenangan yang tercatat tapi setiap orang mesti ada kenangan.Bila korang sedih kan..cuba korang ingat balik kenangan yang paling kelakar antara korang dengan kawan korang.Aku comfirm, mesti korang akan tersenyum sorang2 cam KAMBING! haha. tue tanda korang happy ngan kenangan tu.Tapi cuba korang fikir kenangan yang telah membuatkan korang terluka? Aku jamin mesti korang bicara dalam hati yang korang taknak laluinya lagi.Tapi boleh ke korang minta macamtue sebab chapter hidup korang telahpun tercatat dan akan tetap selamanya tanpa perubahan jalan cerita.
NUKILAN ; amer . VUITTON

2 comments:

kerepek pedas. said...

aiyaaah.
best la.
i suke part 'I' rndu kt 'U'.
ngaaa hahaha !
:p

Unknown said...

aku selambe rock je tiap2 pagi melalui kenaNGAN pahit..
biase je,klu bole tiap2 hari nak dtg lambat..muahahahha.aku suka kenangan!
walaupon pahit,ia ttp akan buat aku tergelak 1 hari nantik./.huhuhu
kau ni uat aku emoo je syamil oitt