Wednesday, November 19, 2008

Suatu Cerita Tentang AKU!

Hye! sebagai pembuka kata cerita aku.Aku harap pelayar blog aku ini sihat dan happy jeh! aku ada cerita dan bahan nak kongsi ngan korang.Apa yang korang rasa kalau sepanjang hidup korang selalu dihina kerna tak
sempurna? aku selalu alami perkara ni.Tapi aku pelik dengan diri aku, coz aku macam orang yang takde perasaan.Jujur and pengakuan exclusive untuk korang,cikgu2 aku selalu hina aku.Kawan2 aku selalu ketawakan aku.Hina sangat ke orang GEMUK ni sampai untuk dihina didepan orang ramai? adakah orang GEMUK takde perasaan macam orang kurus? aku pun manusia dan aku layak untuk bersama korang.


Aku rasa bertuah walaupun aku GEMUK tapi aku punyai 1001 bakat yang mungkin takde pada orang kurus.Aku bersyukur untuk itu.Dengan bakat aku, aku gunakan untuk tontonan orang2 kurus yang hanya tahu menghina tapi satu hasil pun takde dari diri korang SI PENGHINA! aku tak pernah marah walaupun selalu dihina tapi aku ambil semua sebagai satu pembangkit semangat untuk diri aku supaya lebih maju dari korang semua SI PENGHINA! .



Renungan untuk korang ;
tiada seorang pun makhluk kat bumi ini minta untuk dijadikan TIDAK SEMPURNA tetapi ini semua ciptaanNYA yang terlalu sempurna.





Nukilan ; amer. VUITTON

5 comments:

Anonymous said...

im yr peminat. and i agree with the "gemuk" issue :) stupid penghina. u mesti tak tau i sapa, i nana. cari lah kat myspace you okay :D

Unknown said...

cayalah ketua kelas!!hak3..
weyh,aku xnah ejek kau pon...
kau yg hina aku ade ar..huhu
TT.TT

Izyan Ismail said...

awww shamil.u have a strong heart to face it :) that's gud.
Fof you all information..shamil mmg cute okay. dia cute mcm panda n i love it :) n dia mmg baik. so terima lah shamil dgn seada-nya. dia ada byk talent..seriously!

Anonymous said...

thanx weyh! ame love sama korang semua. thanx for support me n ma blog . keep comment for my articels k? thanx.

kerepek pedas. said...

cess a.
aku penah kutok ko tk ?
:(
aku pon tk suke gk org ngutok org len kerana paras rupe.
sbb aku pon akan terase.
aku pon gemokk la weyy.
:((